You are currently viewing USH Pro Business împreună cu Ambasada Indoneziei la București a adus a 16-a economie a lumii mai aproape de România.

USH Pro Business împreună cu Ambasada Indoneziei la București a adus a 16-a economie a lumii mai aproape de România.

In cadrul evenimentului „Indonesia Business Day” organizat astazi, 30 mai 2016, de catre USH Pro Business in cooperare cu Ambasada Republicii Indonezia la Bucuresti,  un numar de 13 firme indoneziene au venit in Romania pentru a dezvolta afaceri in domenii precum produse de larg consum, produse agroalimentare, servicii, inclusiv turism, produse industriale, cosmetice, export–import, investitii straine, etc

La eveniment au fost atrase un numar de 30 de firme romanesti care in cadrul unor intalniri B2B au putut sa identifice posibilitati de export, import si cooperare in plan bilateral.

Evenimentul a corespuns asteptarilor firmelor prezente care vor continua discutiile si  in cursul zilelor urmatoare, fiind preconizate si vizite la unitati productive din Romania.

In cadrul evenimentului au fost prezentate si posibilitati de investitii atat in Romania cat si in Indonezia, potentialul de investitii si de comert cu Indonezia fiind mai mult decat spectaculos. Conform evaluarilor in anul 2030 economia indoneziana va deveni cea de-a saptea economie a lumii putand depasi dupa datele furnizate de consultantul  McKinsey Global Institute, economii precum Germania si Maria Britania. Firmele romanesti sunt deja o prezenta activa in Indonezia, unele dintre acestea deschizandu-si si birouri de reprezentare locala. Din evaluarile USH Pro Business, prezenta romaneasca pe piata indoneziana va fi din ce in ce mai activa, in industria de IT, echipamente, produse si servicii industriale, sectorul energetic si de constructii.

Un domeniu pe care incercam sa-l sustinem activ este si sectorul de produse agroalimentare, care va trebui sa corespunda sistemului de certificare halal. Va fi acordata o atentie speciala pregatirii antreprenoriale atat pentru managerii romani care vor sa intre pe piata indoneziana cat si  pentru managerii indonezieni care doresc sa dezvolte afaceri in Europa Centrala si de Sud-Est, sens in care centrul are legaturi cu universitati si centre antreprenoriale din Indonezia.

Raspunzand interesului deosebit al firmelor romanesti va fi organizata in toamna acestui an o misiune economica de afaceri in Indonezia, sens in care invitam firmele romanesti sa raspunda acestei oprotunitati contactand Centru nostru.