Turismul este cea mai dinamică şi mai pofitabilă activitate eco-nomică în perioada actuală. Succesul unei afaceri în turism cons-tă în conceperea produsului turistic şi abilitatea promovării lui pentru creşterea vânzărilor şi extinderea afacerii.
Produsul turistic înglobează potenţialul turistic natural şi antro-pic, iar percepţia favorabilă a destinaţiei turistice îl transfromă în ofertă atractivă prin promovare, valorificându-se prin valoarea, frecvenţa, volumul vânzărilor, dar şi prin câştigarea permanentă de clienţi şi fidelizarea lor.
Turismul este o afacere de reţea, care implică toate domeniile economice, de la sectorul primar până la cel terţiar şi care nece-sită o bază solidă de informaţii şi contacte, pe care workshop-ul “Promovarea destinaţiei turistice în judeţul Bacău” le facilitează.
Workshop-ul oferă oportunități de: schimb de experienţă, exemple de bune practici, know-how, extinderea bazei informa-ţionale şi dezvoltarea unor contacte noi în România şi străinăta-
te.