Evenimente USH Pro Business

Event preview image

Oportunităţi de dezvoltare pentru IMM-uri şi Clustere – 25-26 Iulie 2019, Ploiești

 

Event preview image

DUC INITIATIVE - DUAL USE CLUSTER FORMATION – 8 Iulie 2019, București

 

Event preview image

SME INSTRUMENT MASTERCLASS - 1 Iulie 2019 – Constanța

 

Event preview image

The business environment and One Health. Food security and food certification. Organic and ecological products, disruptive technologies - June 22, 2019 - Bucharest

 

Event preview image

Transforming the Future of Ageing - 20 Iunie 2019

 

Event preview image

Smart eHub – Digital Innovation Hub, Consortium Workshop - 6 iunie 2019, ora 10.00

Publicat 27 Mai 2019

Ne face o deosebita plăcere să vă invitam pe 6 iunie 2019, la sediul USH Pro Business, în București, la primul seminar  Smart eHub – Digital Innovation Hub, Consortium Workshop,  eveniment organizat de către coordonatorii Smart eHub - Digital Innovation Hub cu sprijinul European Innovation Management Academy EWIV.

În cadrul acestei întâlniri sunteți invitați să participați pentru doua teme majore:

ü  Importanța digitalizării pentru a fi competitiv pe piețele globale

ü  Identificarea serviciilor de digitalizare de care firmele au nevoie pentru a fi susținute de către consorțiu

Inovarea prin digitalizare este un concept ce ia amploare din ce în ce mai mult la nivel global. Utilizarea de tehnologii digitale reprezintă pentru mediul de afaceri integrarea în economia digitală globală pentru creșterea competitivității și asigurarea unei creșteri economice durabile. Principalul obstacol în procesul de transformare digitală al entităților juridice din regiune este know-how-ul și accesul la tehnologiile inovatoare și digitale. De aceea, noua platformă colaborativă inițiată de USH Pro Business, Smart Alliance Cluster și Clusterul Elinclus și-a propus dezvoltarea primului Centru de Inovare și Digitalizare (Digital Innovation Hub), denumit Smart eHUB.

Smart eHUB este singurul Digital Innovation Hub din regiunile București-Ilfov și Sud-Muntenia care beneficiază de co-finanțarea Comisiei Europene și și-a propus să devină principalul furnizor de servicii digitale capabil să ofere firmelor din sectorul privat, în special, dar și instituțiilor publice, cea mai buna expertiză și competențe pe tehnologii necesare transformării digitale, cum ar fi: procesare de date, IoT, IIoT, industria 4.0, M2M, inteligență artificială, electronică, robotică, cloud computing, tehnologii laser, printing 3D, blockchain, sisteme de informații spațiale sau geografice și altele.

§     Înscrierile și participarea se fac prin completarea Formularului de participare la eveniment (vezi anexa) și trimiterea lui la adresa de email office@ushprobusiness.ro

§     Evenimentul va avea loc la sediul USH  Pro Business, str. Nicolae Iorga nr 34-36, sector 1, începând cu ora 10.00

§  Data limită de confirmare a participării: 4  iunie 2019

§  Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 021.650.00.14/ 021.794.35.18, email office@ushprobusiness.ro  sau accesați www.ushprobusiness.ro


Event preview image

SOLUȚII PENTRU EXPORTATORI ȘI IMPORTATORI: Protecția împotriva riscului valutar și finanțarea exporturilor - 21 Mai 2019

Publicat 10 Mai 2019

Activitatea pe plan internațional (export / import) este o provocare interesantă pentru companiile românești, oferind posibilități de creștere considerabile. În această activitate, gestionarea profesională a riscului  valutar și a finanțării sunt elemente care pot face o mare diferență pentru marja de profit.

·      VOM DISCUTA DESPRE…. 

ü  IMPORTATORII CARE PLĂTESC ÎN USD

Acești clienți pot fi protejați împotriva fluctuațiilor valutare ale USD, până să plătească în Yuan (RMB) chinezesc în China

ü  EXPORTATORII PLĂTIȚI ÎN EUR

Acești clienți pot  fi protejați împotriva fluctuațiilor valutare și, în același timp, pot obține cursuri de schimb care depășesc rata istorică maximă pe care perechea valutară EUR/RON a atins-o vreodată

ü  EXPORTATORII CARE PRIMESC PLĂȚI ÎN VALUTE MAI RISCANTE (USD, GBP, etc)

Acești clienți pot fi protejați de fluctuațiile valutare și își pot asigura marja de profit

ü  EXPORTATORII CARE DORESC SĂ ÎȘI AGIGURE ȘI FINANȚEZE EXPORTURILE ÎN OLANDA, POLONIA,   FRANȚA, ELVEȚIA, ITALIA, SPANIA, BELGIA, PORTUGALIA, GERMANIA, UK și CANADA cu o facilitate   competitivă faţă de cea oferită de către băncile comerciale, pe partea de preț și condiții

Evenimentul va avea loc la sediul  USH Pro BusinessStr. Nicolae Iorga, nr. 34-36, etaj 1, sector 1, Bucureşti (fosta Ambasadă a Canadei/zona Piața Romană), în data 21 mai 2019,începând cu ora 14.00


Event preview image

Conferința profesională pentru EXCELENȚĂ și EFICIENȚĂ energetică în construcții - 10 Mai 2019,

Publicat 09 Mai 2019

USH Pro Business vă invită în data de 10 mai 2019, începând cu ora 12.00 la evenimentul ” Conferința profesională pentru EXCELENȚĂ și EFICIENȚĂ energetică în construcții” având ca temă principală de comunicare interactivă  conceptul constructiv inovativ.
Evenimentul este organizat în parteneriat cu USH Pro Business, SMART cluster și Asociația Zero Energy  și va avea loc la sediul USH Pro Business, str. Nicolae Iorga nr 34-36, sector 1, București.

Event preview image

Conferințele de primăvară LəRN_11-12 Mai 2019, 18-19 Mai 2019, București

Publicat 25 Aprilie 2019

Profesioniști de top în management cultural local și internațional vin la București pentru evenimentul ce lansează Programul de formare în management cultural al Platformei Avansate de Educație LəRN.

Printre speakerii principali ai Conferințelor de primăvară LəRN se numără atât invitați internaționali cu nume de referință: Trevor Davies – director European Capitals of Culture Copenhagen 1996, Aarhus 2017 și Piet Jaspaert – vicepreședinte Europa Nostra, cât și unii dintre cei mai importanți manageri culturali din țară: Simona Neumann – director executiv Asociația Timișoara 2021 și Ștefan Teișanu – director executiv Centrul Cultural Clujean.

Sunt prezenți actori importanți ai scenei culturale bucureștene: Andrei Borțun – owner The Institute, Ioana Ciocan – general manager Pavilionul de Artă București – Art Safari, John Varbiu – organizator Summerwell, Magneto Events, Roxana Gamarț – cofondator Galeria Mobius și Vlad Tăușance – strategist Argo și consultant Fundația Friends for Friends.

Mihnea Gheorghiu – global digital creative director Publicis Milano și global creative director Diesel vine la București pentru o discuție despre impactul publicității în cultura contemporană.

Despre proiecte de regenerare urbană ne vor vorbi Doru Frolu – arhitect, co-managing partner The Ark și Tamina Lolev – arhitect, co-fondator Nod Makerspace.

Primul sezon al Conferințelor de primăvară LəRN este construit în jurul conceptului Ideas Meeting People și este organizat pe parcursul a două weekenduri din luna mai, 11-12 mai și 18-19 mai. Acestea propun managerilor și liderilor din sectorul cultural un format creativ și flexibil de întâlniri, tururi ghidate, discuții față în față, vizite la muzee, prezentarea și explorarea unor spații culturale independente din București, brunch-uri pop-up și alte întâlniri cu invitați din Italia, Belgia, Danemarca și România.

Înscrierea la Conferințele de primăvară se poate face până pe 10 mai 2019 la info@lern.ro, în limita celor 60 de locuri disponibile. Taxa de înscriere este de 795 RON și include participarea la conferințe, vizitele private ale centrelor culturale și tururile ghidate din cadrul programului, masa de prânz alături de speakerii participanți și taxa de membership care asigură accesul la Comunitatea online LəRN. 

Participanții la Conferințele de primăvară LəRN vor beneficia de un discount de 30% din taxa de participare la modulul cu numărul doi al Programului de formare în management cultural – Școala de vară.

Despre Platforma Avansată de Educație LəRN

Platforma Avansată de Educație LəRN este inițiată de un grup de profesioniști în educație, comunicare, antreprenoriat, inovație socială și cultură, sub umbrela Universității Spiru Haret și a Fundației România de Mâine. Platforma LəRN oferă o soluție inovatoare în formarea profesională a managerilor și liderilor pentru o mai bună integrare pe piața muncii de astăzi printr-o serie de trei formate educaționale: Programul de Formare în Managementul Cultural, Programul de Formare în Inovare Socială și Programul de Formare în Coaching și Dezvoltare Personală. Programele LəRN pun accent pe metode creative de formare, pe interactivitate și pe comunicarea directă dintre speaker și participanți. LəRN beneficiază de parteneriate cu universități străine, institute culturale și asociații de business, iar cursurile sunt susținute de lideri profesioniști români și străini.

_________________

Pentru mai multe informații:  PR Manager Laura Grigore / 0743146653 / info@lern.ro; pr@spiruharet.ro

www.lern.ro

Event FB:

https://www.facebook.com/events/2119997514734310

Bilete on-line:

https://easytickets.ro/#/events/details/id/68

Event preview image

Acțiune de promovare culturală cu degustare de vinuri românești, din programul de manifestări culturale dedicate în Irlanda Președinției României a Consiliului Uniunii Europene - Dublin, 14 mai 2019

Publicat 23 Aprilie 2019

La data de 14 mai 2019, Ambasada României la Dublin va organiza, în conformitate cu planul de manifestări dedicate în Irlanda Președinției României a Consiliului Uniunii Europene o acțiune de promovare culturală cu degustare de vinuri românești. Evenimentul, care va include un program de muzică românească, va fi lansat de către doamna Manuela Breazu, ambasadorul României la Dublin.

Evenimentul este o acțiune de promovare culturală cu degustare de vinuri românești  și face parte din programul de manifestări culturale dedicate în Irlanda Președinției României a Consiliului Uniunii Europene.

 

Pe fondul revigorării interesului pieței irlandeze pentru consumul de vinuri din ”lumea veche”, surclasat într-o proporție importantă, în ultima perioadă, de vinurile din ”lumea nouă”, manifestarea promoțională vizează readucerea vinurilor românești în prim planul atenției consumatorilor irlandezi, cel puțin la nivelul anilor ‘90, când acestea aveau o vizibilitate mai mare.

În acest sens, degustarea urmărește prezentarea unei game cât mai variate de vinuri din România, atât a celor prezente deja pe piață, cât și a unora noi, către presa irlandeză de vinuri, importatori și distribuitori, comercianți independenți, cumpărători-cheie din sectorul Ho-Re-Ca, supermarket-uri și grupuri specializate ”off-licence”.

”Târgul Vinului Românesc”, va avea loc la Hotelul Hilton, Charlemont Place, Dublin 2, între orele 12.00 – 18.00, și se adresează tuturor cramelor românești interesate în promovarea vinurilor proprii pe piața irlandeză.

Cramele românești au la dispoziție două opțiuni:

- participarea directă, prin delegat, și prezentarea vinurilor pe o masă special dedicată fiecărui producător, amenajată într-un format ”servire liberă” pentru degustătorii specializați;

- sau, în mod alternativ, trimiterea vinurilor care se doresc a fi prezentate și care vor fi expuse pe o masă specială cu mențiunea "căutăm distribuitor pe piață".

O audiență de specialitate numeroasă și relevantă, atât din partea importatorilor de vinuri, angrosiști, hoteluri și restaurante, cât și din partea mass-media irlandeză de profil, va fi asigurată prin cooperare cu firma Jean Smullen EWSET Dip, care editeaza revista Wine Diary și al cărei site (www.jeansmullen.com) gestionează de 15 ani evenimentele din sectorul vinurilor care includ: târguri de vinuri, tutoriale de degustare, promoții în magazine specializate, degustări de vinuri, excursii de vinuri etc. programate a avea loc pe piața irlandeză sau în exterior. Site-ul respectiv oferă informații actualizate despre evenimentele viitoare de pe piața irlandeză, precum și link-uri către site-urile cheie relevante pentru comerțul cu vinuri din Irlanda, inclusiv importatori, presă, bloggeri, comercianții cu amănuntul etc. Site-ul este accesat lunar de peste 10.000 de vizitatori unici.

Acțiunea nu va implica nici o taxă de participare din partea cramelor interesate, singurele costuri care vor trebui acoperite fiind cele de transport și cazare ale delegaților proprii și de transmitere a mostrelor. De preluarea vinurilor din vama irlandeză, fără taxe, se va ocupa Ambasada României la Dublin. 

În aceste condiții, producătorii și exportatorii români de vinuri care doresc să participe la manifestarea organizată de Ambasada României la Dublin se pot adresa pentru detalii și înscriere la BPCE Dublin, telefon: +353 1 668 1149, fax: +353 1 668 1761, e-mail: dublin.economic@mae.ro , persoană de contact: dl.Dumitru Anca, Ministru Consilier.


Descărcați invitația

Newsletter