Evenimente USH Pro Business

Event preview image

Curs de limba germană - Martie 2019

 

Event preview image

SOLUȚII PENTRU EXPORTATORI ȘI IMPORTATORI: Protecția împotriva riscului valutar și finanțarea exporturilor - 21 Februarie 2019

 

Event preview image

“Organic policy and sector development in Central Eastern Europe” - 13 februarie 2019

 

Event preview image

ÎNTÂLNIREA DE LUCRU A MEMBRILOR CLUSTERULUI BUCUREŞTIUL CREATIV - 8 februarie 2019

 

Event preview image

ÎNTÂLNIREA DE LUCRU A MEMBRILOR CLUSTERULUI ”DANUBE FURNITURE CLUSTER” - 8 februarie 2019

 

Event preview image

Întâlnirea de lucru a membrilor clusterului BioConcept Valea Prahovei - 30 Ianuarie 2019

Publicat 30 Ianuarie 2019

Avem plăcerea să invităm membrii Clusterului BIO CONCEPT VALEA PRAHOVEI, la o nouă întâlnire de lucru privind planificarea strategică a clusterului, pe data de 30 Ianuarie 2019, ora 11.30, la sediul USH Pro Business, București.

Agenda de lucru cuprinde:

- Prezentarea rezultatelor activității clusterului, din anul 2018

- Agenda strategică a clusterului Bio Concept Valea Prahovei pentru anul  2019

- Clarificări asupra componenței entității de management a clusterului Bio Concept Valea Prahovei

UNDE? CUM? CÂND?

 - Întâlnirea va avea loc la sediul USH Pro Business, Str. Nicolae Iorga, nr. 34-36, etaj 1, sector 1, Bucureşti  (fosta Ambasadă a Canadei, zona Piaţa Romană) în data de 30 Ianuarie 2019, începând cu ora 11. 30.

 - Confirmarea de participare la întâlnirea de lucru  se face la adresa de email office@ushprobusiness.ro sau la tel 021.650.00.14/ 021.794.35.18

 Pentru alte detalii ne puteți contacta la telefon 021.650.00.14/ 021.794.35.18 sau prin email la adresa office@ushprobusiness.ro

Descărcați invitația

Event preview image

Participarea cu succes la Târgul Internațional MENOPE - 30 ianuarie 2019

Publicat 30 Ianuarie 2019

Asociația profesională INTERBIO a producătorilor, procesatorilor și comercianților pe filiere de produse certificate ca produse ecologice intenționează să organizeze cu finanțare  de la Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, prin Programul de Promovare a Exporturilor, participarea la Târgul Internațional MENOPE ce va avea loc în perioada 3-5 decembrie 2019.

MENOPE - Middle East Natural&Organic Product Expo este singurul eveniment comericial  din Orientul Mijlociu şi Africa de Nord concentrat pe produse organice. Expoziţia  a avut mai mult de 15 ediţii şi a oferit an de an noi oportunităţi de accesare a  pieţei, atât companiilor regionale cât şi celor internaţionale expozante. Menționăm că la ediția din 2018 au participat 23 de firme producătoare bio românești.

O serie de inițiative guvernamentale din Orientul Mijlociu implementate de-a lungul anilor, au transformat Emiratele Arabe Unite într-unul dintre statele cele mai importante și mai avansate din domeniul afacerilor ecologice și naturale.  Cererea pentru produse alimentare organice a crescut semnificativ şi datorită conștientizării cu privire la beneficiile produselor ecologice, interesul faţă de produse cosmetice şi medicale ecologice fiind pe un trend ascendent. Evenimentul reuneşte expozanţi din 55 de ţări, peste 2500 de produse şi peste 200 de furnizori în  12 pavilioane.

Expoţia este organizată de Global Links Dubai LLC sub patronajul Ministerul Schimbărilor Climatice şi Mediului şi oferă oportunităţi de colaborare cu importatori, exportatori, angrosiști, supermarketuri şi hypermarketuri de top prin :

·         PROGRAMUL DE GĂZDUIRE A CUMPĂRĂTORILOR

·         PROGRAMUL CUMPĂRĂTORILOR VIP

·         STRATEGIE ONLINE ŞI OFFLINE

·         PLATFORMĂ PENTRU PRODUSE ORGANICE ŞI NATURALE

Vă invităm pe data de 30 ianuarie 2019, începând cu ora 10:00, la sediul USH Pro Business, să participați la un eveniment care va expune modul în care s-a desfășurat ediția precedentă a Târgului MIDDLE EAST ORGANIC&NATURAL PRODUCTS EXPO DUBAI 2018 și care are ca scop pregătirea participării la ediția din 2019.

 

ÎN AGENDA EVENIMENTULUI SE VOR DEZBATE URMĂTOARELE

- Date și informații desre Târgul Internațional MIDDLE EAST ORGANIC&NATURAL PRODUCTS EXPO DUBAI

- Rezultatele participării la Târgul Internațional MENOPE 2018

- Modalități de organizare a pavilionului național pentru ediția din 2019             

 

TARGET

·      Operatori din agricultura ecologică

·      Operatori din domeniul cosmeticelor ecologice

 

SPEAKERI

Conf. univ. dr. Costin LIANU, Director General USH Pro Business, Președinte InterBio

A inițiat și a contribuit la înființarea Consiliului Național de Export în România și a coordonat elaborarea și implementarea a trei Strategii Naționale de Export (SNE ) în perioada 2004-2015, când a avut și rolul de expert internațional al Centrului Internațional de Comerț de la Geneva. A coordonat activități de branding și promovare externă pentru sectoarele exportatoare din SNE și a contribuit la promovarea în cadrul SNE a tuturor afacerilor inovatoare cu potențial de export.  Este expert în Programul Elvețiano – Român de Promovare a Exporturilor în perioada 2017-2019. A constituit recent Asociația Centrelor de Afaceri pentru Export (ACEX).

Marian Dobrilă, Manager de Proiect Servicii Integrate de Export pentru IMM-urile din România

Marian Dobrilă este membru fondator și director al TDP Partners, una din firmele de consultanță specializată în accesarea Fondurilor Europene aflați printre liderii de piață în România. În cei 12 ani de existență, societatea a derulat proiecte pentru beneficiari privați și publici în valoare de peste 300 de milioane de euro, în special în domeniile: industrie, servicii, cercetare-dezvoltare-inovare și energie. Marian este inițiator, fondator și director al Asociației Consultanților din România pentru Accesarea Fondurilor Europene, asociație care reunește peste 60 de firme de consultanță cu proiecte realizate de peste 3 miliarde de euro. ACRAFE a fost unul dintre vectorii profesionali ai pieței de consultanță, partener de dialog permanent de 10 în relația cu Guvernul României. În 2017, de aproape 2 ani, derulează Proiectul Servicii de Export pentru IMM-urile din România, având ca obiectiv crearea a două Centre de Afaceri pentru Export, la Bacău și Ploiești, având ca scop susținerea firmelor românești în domeniile producție de mobilă și  agricultură ecologică. Proiectul a instruit 83 de firme românești și a selectat 46 de companii pentru participarea la târgurile internaționale de la Budapesta, Dubai, Istanbul, Nuremberg, Kuala Lumpur și Shanghai, fiind înregistrate deja  exporturi pe piețele țintă.


Mădălina GIURESCU – Președinte BioCătina

A fost expozant la ediția din 2018 a Târgului Internațional MENOPE după ce a participat cu succes in Programul Servicii Integrate de Export pentru IMM-urile din România. Conduce o cooperativă în domeniul producției de produse din cătină certificată ecologic, precum și Asociația Organic Land, asociație a producătorilor din agricultura ecologică.

 

Evenimentul va avea loc la sediul  USH Pro Business, Str. Nicolae Iorga, nr. 34-36, etaj 1, sector 1, Bucureşti (fosta Ambasadă a Canadei/zona Piața Romană), în data 30 ianuarie  2019, începând cu ora 10.00


Event preview image

CONSORȚII DE EXPORT - Pledoarie pentru alianțe între exportatori cu obiective comune - 21 Ianuarie 2019

Publicat 14 Ianuarie 2019

Din cauza dimensiunilor reduse, IMM-urile izolate pot întâmpina dificultăți in stabilirea unei prezențe la export pe piețele externe. Acestea fie nu au cunoștințele și mijloacele financiare necesare, sau poate nu îndeplinesc cerințele de reglementare străine, iar cantitățile reduse ale produselor pot fi neatractive pentru cumpărătorii străini. În domeniul alianțelor de export, o parte din exportatorii români sunt familiarizați mai mult cu conceptul de cluster și nu au cunoștințe necesare să diferențieze clusterele de alte alianțe de export, cum ar fi consorțiile. Prin combinarea cunoștințelor, a resurselor financiare, a contactelor din cadrul unui consorțiu de export și a facilităților logistice, IMM-urile își pot îmbunătăți în mod semnificativ potențialul de export: reducerea costurilor și a riscurilor legate de penetrarea piețelor externe.

 

TEMATICĂ EVENIMENT

 

Ø De ce aș opta pentru un consorțiu de export?

Ø Cum se alcătuiesc astfel de alianțe? Principii de bază

Ø Parametrii de funcționare, surse de finanțare, provocări

Ø Rolul sectorului public și privat în activitatea consorțiului de export

 

      TARGET                                                                       

 

·      Antreprenori / Manageri de IMM-uri care doresc să facă export și nu reușesc pe cont propriu

·      Experți și consultanți în domeniul promovării și finanțării exporturilor

·      Experți in logistică

SPEAKERI

 

ü  Conf. univ. dr. Costin LIANU, Director General USH Pro Business

A inițiat și a contribuit la înființarea Consiliului Național de Export în România și a coordonat elaborarea și implementarea a trei Strategii Naționale de Export (SNE ) în perioada 2004-2015, când a avut și rolul de expert internațional al Centrului Internațional de Comerț de la Geneva. A coordonat activități de branding și promovare externă pentru sectoarele exportatoare din SNE și a contribuit la promovarea în cadrul SNE a tuturor afacerilor inovatoare cu potențial de export.  Este expert în Programul Elvețiano – Român de Promovare a Exporturilor în perioada 2017-2019. A constituit recent Asociația Centrelor de Afaceri pentru Export (ACEX).

 

ü  Tudor PANAIT, Co-Owner & CEO Mayie Cosmetics

Este cofondatorul MAYIE Cosmetics, firmă care are ca obiect de activitate producția de lavandă și de uleiuri esențiale, o mare parte din producție fiind destinată exportului. A implementat numeroase proiecte pe scară largă în domeniul marketingului și al exporturilor de produse, desfășurate la nivelul Uniunii Europene și al Emiratelor Arabe Unite. Firma sa beneficiază de sprijin pentru strategia de export pe piețe țintă în cadrul Programului Elvețiano – Român de Promovare a Exporturilor.

 

Evenimentul va avea loc la sediul  USH Pro Business, Str. Nicolae Iorga, nr. 34-36, etaj 1, sector 1, Bucureşti (fosta Ambasadă a Canadei/zona Piața Romană), în data 21 ianuarie  2019, începând cu ora 10.30


Event preview image

CENTRELE DE AFACERI PENTRU EXPORT ȘI FILIERELE DE PRODUSE ECOLOGICE - 18 decembrie 2018

Publicat 18 Decembrie 2018

USH Pro Business vă invită în data de 18.12.2018, ora 10:00, la sediul din Str. Nicolae Iorga, Nr. 34-36, sector 1, București, la seminarul privind rolul  centrelor de afaceri de export și  al organizațiilor  interprofesionale, ca instrumente de networking, în dezvoltarea IMM-urilor și creșterea capacității acestora de a se internaționaliza.

Dezbaterea intervine în contextul în care, în România, la Ploiești și la Bacău, au fost create primele centre de afaceri de export,  în care au fost identificate provocările  pentru exportatorii români de produse ecologice, de a se  organiza și urca pe lanțul valoric al sectorului,  în cadrul unor organizații interprofesionale, pe filiere de produse.

Dorim ca prin aceste asociații și organizații profesionale să aducem membrilor diverse beneficii în relațiile comerciale cu partenerii de afaceri, să reprezentăm interesele punctuale ale  fiecărui membru, sau ale tuturor membrilor și să facilităm  relația cu autoritățile locale, regionale, naționale în efortul lor comun de dezvoltare.

Prin participarea la astfel de structuri, managerii IMM-urilor și antreprenorii pot identifica mai repede și mai ușor informațiile utile despre  domeniile în care activează, despre tendințele și oportunitățile piețelor interne sau externe, în cadrul activităților acestor organizații. Practic, asociațiile pot fi folosite ca adevărate instrumente de networking în dezvoltarea IMM-urilor.


Event preview image

SME INSTRUMENT MASTERCLASS, 17 Decembrie 2018

Publicat 17 Decembrie 2018

Orizont 2020 este cel mai mare program de cercetare și inovare al Uniunii Europene, cu fonduri de aproape 80 de miliarde de euro disponibile pe parcursul a 7 ani (2014-2020), pe lângă investițiile private. O parte a programului "Orizont 2020" este instrumentul IMM-urilor. 

Acest curs unic de formare permite organizațiilor să înțeleagă mai bine și să beneficieze de diversele oportunități de finanțare europene adecvate pentru IMM-uri. Cursul este conceput pentru a oferi participanților abilități și know-how necesar pentru a realiza propuneri de înaltă calitate și succes pentru Fază 1 și 2.

Instrumentul IMM face parte din programul Orizont 2020, cel mai mare sistem de finanțare pentru cercetare și inovare din lume. Companiile sunt invitate să prezinte propuneri de inovare care vor fi acoperite cu 70% din costurile diferitelor activități de inovare pre-comerciale:

  • Faza 1 (subvenție de 50.000 EUR): studiu de fezabilitate tehnică, economică și de reglementare, realizarea unui plan de afaceri elaborat
  • Etapa 2 (până la 2,5 milioane EUR): testarea, optimizarea, validarea, demonstrarea pe scară largă a unui produs, proces sau serviciu inovator

SME INSTRUMENT MASTERCLASS este un eveniment organizat de USH Pro Business în parteneriat cu APPLIED RESEARCH SOLUTIONS - ARS și va fi dedicat IMM-urilor inovatoare care lucrează la tehnologii cu un potențial revoluționar, care ar putea schimba sau deschide noi piețe europene.

AGENDĂ EVENIMENT

Prezentare completă a Instrumentului pentru IMM-uri, Faza 1 și Faza 2

• Cele mai importante aspecte ale modelelor propuse

• Exemple de propuneri de Fază 1 și de fază 2 câștigătoare

• Perspectiva evaluatorilor - DOs și DONTs

• Modele ale secțiunilor concepute în vederea maximizării șanselor de succes

• Privire de ansamblu asupra feedback-ului raportului Comisiei Europene

 

Evenimentul va avea loc la sediul  USH Pro Business, Str. Nicolae Iorga, nr. 34-36, etaj 1, sector 1, Bucureşti (fosta Ambasadă a Canadei/zona Piața Romană), în data 17 decembrie  2018, începând cu ora 10.00


Newsletter